من یک هنرمندم

نوشته ها و هنرهای مینیمال سحر رمضانی

من یک هنرمندم

نوشته ها و هنرهای مینیمال سحر رمضانی

بسم الله الرحمن الرحیم

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ق.ظ


بسم الله الرحمن الرحیم 

و سلام به شما 

 با وجود فضاهایی مثل اینستاگرام و داشتن هفت هزار و خورده فالوور اما

نمی دونم چرا برام دیگه اونجا یعنی اینستاگرام ، اصلا جذاب نیست و این میشه که پیجم رو پاک کردم و دوست دارم دوباره وبلاگ نویسی کنم 

قدیما چقدر خوب بودا ، قدیما که میگم مثلا همین چار سال پیش ، پیام رسان ها خیلی کم بودن ، برای ارتباط با همدیگه از ایمیل استفاده می کردیم ، البته من برای کارم هنوزم ازش استفاده می کنما ، ولی با دوستامونم اون موقع ایمیل بازی می کردیم :-)

به هر حال فعلا که من بلاگ نویسی رو ترجیح می دم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی